मंगलवार, 30 मई 2023

Khat (ख़त)✍️


ख़त


 ई खत💌 में हम अप्पन दिल❤️ के बात लिख रहल✍️ छी,

ज्यादा घुमा फ़िरा के नै लिखब


कि एक इशारा त ओन्हैतो,

अहाँ के समझ में नई आबैत अछि।


अहाँ हमरा बड़ निक लागै छी🥰


बहुत एहन कारण छै,

जे अहाँ के अतेक खास बनाबैत अछि।


अहाँ के गप🗣️


जेकरा सुइन क हम,

दिन और राइत गुजैर सकै छी।


अहाँ के मुस्कान😊


जेकरा देख क हम,

सबटा तकलीफ बिसैर जाइ छी।


अहाँ के गुस्सा😡


आब अहाँ के गुस्सा छै,

त उहो हमरा बड़ निक लागे यै।


अहाँ के आइंख👀


जेकरा देख क बस ओहि में,

डुइब जाइ के मन करैत अछि।


हम अहाँ के उ गीत बनल चाहे छी,

जेकरा सुइन क अहाँ के सुकून के एहसास भ सके ।


हम अहाँ के उ दोस्त बन चाहे छी,

जेकरा अप्पन जिन्दगी के सबटा खिस्सा सुनाबै छी।


हम अहाँ के कहियो कहलौं नै ई सब....


अहाँ हमरा बड़ निक लागै छी🥰


बस इहे कह के छला अहाँ सँ....


*******************************************************


Letter

In this letter💌, I am writing my heart❤️ out.


I won't write too much


That's a gesture that you don't understand anyway


I like you very much.


There are many reasons that make you so special.


Your talk🗣️


Which I can spend days and nights listening to


Your smile😊


Which makes me forget all the trouble.


Your anger😡


Now that you are angry, I like that too.


Your eyes👀


Which makes you just want to immerse yourself in it.


I want you to be that song


Which makes you feel at peace


I want to be that friend of yours


Whom I tell all the stories of my life


I never told you all this


I like you very much🥰


That's all he wanted to say to you.


*******************************************************


चिट्ठी


इस पत्र💌  में मैं अपने दिल❤️ की बात लिख रहा हूं।


मैं ज्यादा नहीं लिखूंगा,


यह एक इशारा है जिसे,

आप वैसे भी नहीं समझते हैं।


आप मुझे बहुत पसंद हैं। 🥰


ऐसे कई कारण हैं जो आपको इतना खास बनाते हैं।


आपकी बात🗣️


जिसे सुनते हुए मैं दिन-रात बिता सकता हूं।


आपकी मुस्कान😊


जिससे मैं सारी परेशानी भूल जाता हूं।


आपका गुस्सा😡


अब जब तुम नाराज हो, तो मुझे भी अच्छा लगता है।


आपकी आंखें👀


जो मुझको बस इसमें डूबने के लिए मजबूर करता है।


मैं चाहता हूं कि तुम वह गीत बनो,

जिसे सुनकर मुझे शांति का अनुभव हो।


मैं तुम्हारा वह दोस्त बनना चाहता हूं,

जिसे मैं अपनी जिंदगी के सारे किस्से सुना सकूँ।


मैंने तुम्हें यह सब कभी नहीं बताया।


आप मुझे बहुत पसंद हैं। 🥰

बस इतना ही आपसे कहना चाहता था।


साभार :- सोशल मीडिया 

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें